Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

TIEDÄTKÖ KUINKA PROSPEKTISI MUUTTUVAT OSTAVIKSI ASIAKKAIKSI?

Asiakkaan matka prospektista ostavaksi asiakkaaksi on pitkä ja mutkikas. Mitä paremmin yritykset tuntevat matkan vaiheet ja prospektin tiedon tarpeet, sitä nopeammin konversio asiakkaaksi tapahtuu. ID BBN:n uusi opas auttaa tämän matkan suunnittelussa. Myyminen on asiakkaan kuuntelemista. Kun...

Lue Artikkeli

KUINKA MUUTAT NETTISIVUT SÄHKÖISESTÄ ESITTEESTÄ MYYNTIKONEEKSI

Verkkomarkkinointiin tarvitaan kipeästi myynnillistä ja asiakkaan tiedonhankintaprosessin huomioivaa strategista otetta. Sivustot ovat jämähtäneet passiivisten esitteiden aikakauteen, vaikka niiden tulisi toimia aktiivisesti myynnin työkaluna. Nettisivujen suunnittelu elää edelleen painettujen...

Lue Artikkeli

CASE: MESTARIT KATOLLA - KUINKA RAUTARUUKILLE LUOTIIN TERÄKSINEN LIIDIKONE

Suomen johtava teräskattovalmistaja Ruukki otti vuoden 2013 alussa lentävän lähdön markkinoinnin automaatioon. Kampanjoiden tulokset ylittivät kaikki odotukset ja loivat perustaa uudenlaiselle myynnin ja markkinoinnin yhteistyölle.   Kattoremontti on omakotitalon elinkaaren tärkeimpiä...

Lue Artikkeli