Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Miksi markkinoinnista leikataan, mitä sinä voit asialle tehdä?

Tässä blogikirjoituksessamme kerromme miten saat johdon kuuntelemaan ja arvostamaan markkinoinnin tekemää työtä, sekä ehdotamme uutta lähestymistapaa vuosisuunnitelman ja budjetin laatimiseen! Tunnettuuden kasvattaminen, brändiposition parantaminen, yleinen näkyvyys, verkkosivuvierailut, lomakkeiden...

Lue Artikkeli

Datan analysoinnilla uutta näkökulmaa markkinointiin

I keep saying the sexy job in the next ten years will be statisticians. People think I'm joking, but who would've guessed that 'computer engineer' would be the sexy job of the 1990's? Hal Varian, Google's Chief Economist Nykyään dataa kerätään jatkuvasti ja kaikkialta ja analysoitavan aineiston määrä...

Lue Artikkeli

Segmentointi: Näin rakennat kampanjakohderyhmän Eloquassa

Tässä artikkelisarjassamme esittelemme Oracle Marketing Cloud -markkinoinnin automaatiojärjestelmän toimintaa selkeästi ja ilman it-jargonia. Tällä kertaa tutustumme kampanjakohderyhmien rakentamiseen segmentointityökalulla. Markkinoinnin automaation tärkeimpiä tavoitteita on tavoittaa juuri oikeat...

Lue Artikkeli

Eloqua campaign canvas - Näin rakennetaan kampanja

Uudessa artikkelisarjassamme esittelemme Oracle Marketing Cloud -markkinoinnin automaatiojärjestelmän toimintaa selkeästi ja ilman it-jargonia. Tässä ensimmäisessä artikkelissa tutustumme kampanjoiden ytimenä toimivaan kampanjakanvaasiin. Markkinoinnin automaation hahmottaminen voi joskus...

Lue Artikkeli

Modernia markkinointia historiallisessa ympäristössä

ID BBN:n väki tekee hommia yhdessä Suomen hienoimmista ympäristöistä. Toimistomme sijaitsee Aurajokirannassa upeassa 1920-luvulta peräisin olevassa Turun Puhelinosuuskunnan sentraalisantrojen salissa, jossa tuntuu välillä kummittelevan. Turku on eittämättä Suomen historiallinen sydän...

Lue Artikkeli

Näin automaatio helpoittaa markkinoinnin ammattilaisen työtä!

Markkinoinnin ammattilainen käyttää suuren osan työstään rutiinitöihin, joiden hoitaminen nykytekniikalla olisi nopeaa ja helppoa. Automatisoimalla rutiineja ja jättämällä työt järjestelmien huoleksi, aikaa säästyy tuottavaan työhön ja luovuuteen. Sähköpostityökalut ovat viime vuosien aikana...

Lue Artikkeli

Tiedätkö kuinka prospektisi muuttuvat ostaviksi asiakkaiksi?

Asiakkaan matka prospektista ostavaksi asiakkaaksi on pitkä ja mutkikas. Mitä paremmin yritykset tuntevat matkan vaiheet ja prospektin tiedon tarpeet, sitä nopeammin konversio asiakkaaksi tapahtuu. ID BBN:n opas auttaa tämän matkan suunnittelussa. Myyminen on asiakkaan kuuntelemista. Kun...

Lue Artikkeli