Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Överit vai vajarit? 3 vinkkiä copytekstin pituuteen

Minkä verran copy-tekstiä on sopiva määrä? Jokainen tapaus on tietysti punnittava erikseen, mutta muutama hyvä yleinen ohjenuorakin löytyy. Lukijan pitkästyttäminen on myrkkyä, siksi pyrin aina sanomaan asiat mahdollisimman tiiviisti. Ihanteellisessa markkinointitekstissä on kaikki tarvittava, eikä...

Lue Artikkeli

Tiimin tahdittajat

Millaista on proikkarin työ modernin markkinoinnin ja kansainvälisten asiakkaiden parissa? Kysytään parilta ID BBN:n uudelta tulokkaalta. Åbo Akademissa kansainvälistä markkinointia lukenut Tanja Holm valmistui keväällä 2017 ja aloitti saman tien ID BBN:n riveissä tittelillä Digital Project Manager...

Lue Artikkeli

Sisältömarkinnoinnin monityökalu runsaasti julkaiseville

Oraclen uudistunut Content Marketing Cloud tarjoaa runsaan valikoiman työkaluja sisältömarkkinoinnin keskitettyyn hallintaan. Oracle Content Marketing Cloud, entinen Compendium, on tarkoitettu laajojen, lukuisia eri kanavia käyttävien markkinointioperaatioiden koordinointiin. Ohjelman viiden...

Lue Artikkeli

6 vinkkiä tekstisisällön tuotantoon

Sisältömarkkinointi on markkinoinnin automaation yleistyttyä entistä relevantimpi asia. Sisältömarkkinointi ei ole ehkä enää se kaikkein trendikkäin aihe ja voi tuntua jo loppuunkalutulta, mutta toimivan sisältöstrategian tärkeys kasvaa jatkuvasti. Sisältömarkkinoinnin keskiössä on ajatus, että...

Lue Artikkeli

Laadukas tuki on helpoin tapa parantaa asiakastyytyväisyyttä

Jokaisella meistä on kokemuksia asiakastuesta. Olemme kaikki kohdanneet tympeää tukipalvelua tai odotelleet sähköpostiin vastausta päivätolkulla. Joka ikinen siis tietää, miten paljon huono tukipalvelu sapettaa, mutta silti moni yritys laiminlyö kyselyihin vastaamisen. Kirjoitin aikaisemmin jutun...

Lue Artikkeli

Zen ja integroinnin taito, osa 2: Asiakasprosesseja palvelevat integraatiot

Kun perusintegraatio markkinointiautomaatio- ja CRM-järjestelmän välillä on tehty, liidi-, kontakti- ja yritystiedot liikkuvat järjestelmästä toiseen. Useimmille asiakkaillemme tämä on vasta alkuverryttelyä, sillä markkinointiautomaation suurimmat hyödyt saadaan automatisoimalla prosessit. Kaikilla...

Lue Artikkeli

Markkinoinnin automaatio: tapahtumajärjestäjän paras ystävä

Jos olet joskus järjestänyt yritystapahtumia, tiedät että kutsujen, uusintakutsujen, vahvistusten, muistutusten, kiitosviestien tms. säätäminen vie aikaa. Aikaa jonka käyttäisi mieluummin tapahtuman suunnitteluun ja järjestelyihin. Modernilla markkinoinnilla viestinnän voi helposti automatisoida. Mark...

Lue Artikkeli