Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Mitä seuraavaksi tapahtuu? -Interaktiivisuuden hyödyntäminen peleissä ja asiakkaan matkalla

Keskustelin ystäväni, ohjaaja Stobe Harjun kanssa elokuvien tekemisestä. Harjun visiossa on yhä interaktiivisemmat elokuvat, joiden juonteenkäänteet katsoja päättää itse. Mietinkin, miten tätä interaktiivisuutta voisi hyödyntää markkinoinnissa? Stobe Harju on ohjannut muun muassa Alan Wake -pelin...

Lue Artikkeli

Gated content - yleisön rajaamista vai tehokasta liidien keräämistä?

Yritysten markkinointimateriaalien laatua mitataan usein niiden suosiolla. Mutta onko suuri määrä katsojia tai lukijoita todellakin paras kampanjatavoite? Sisältömarkkinointi on tullut jäädäkseen. Yhä useampi yritys panostaa kiinnostavan sisällön tuotantoon ja miettii, missä muodossa sitä kannattaa...

Lue Artikkeli

Överit vai vajarit? 3 vinkkiä copytekstin pituuteen

Minkä verran copy-tekstiä on sopiva määrä? Jokainen tapaus on tietysti punnittava erikseen, mutta muutama hyvä yleinen ohjenuorakin löytyy. Lukijan pitkästyttäminen on myrkkyä, siksi pyrin aina sanomaan asiat mahdollisimman tiiviisti. Ihanteellisessa markkinointitekstissä on kaikki tarvittava, eikä...

Lue Artikkeli

Tiimin tahdittajat

Millaista on proikkarin työ modernin markkinoinnin ja kansainvälisten asiakkaiden parissa? Kysytään parilta ID BBN:n uudelta tulokkaalta. Åbo Akademissa kansainvälistä markkinointia lukenut Tanja Holm valmistui keväällä 2017 ja aloitti saman tien ID BBN:n riveissä tittelillä Digital Project Manager...

Lue Artikkeli

Sisältömarkinnoinnin monityökalu runsaasti julkaiseville

Oraclen uudistunut Content Marketing Cloud tarjoaa runsaan valikoiman työkaluja sisältömarkkinoinnin keskitettyyn hallintaan. Oracle Content Marketing Cloud, entinen Compendium, on tarkoitettu laajojen, lukuisia eri kanavia käyttävien markkinointioperaatioiden koordinointiin. Ohjelman viiden...

Lue Artikkeli

6 vinkkiä tekstisisällön tuotantoon

Sisältömarkkinointi on markkinoinnin automaation yleistyttyä entistä relevantimpi asia. Sisältömarkkinointi ei ole ehkä enää se kaikkein trendikkäin aihe ja voi tuntua jo loppuunkalutulta, mutta toimivan sisältöstrategian tärkeys kasvaa jatkuvasti. Sisältömarkkinoinnin keskiössä on ajatus, että...

Lue Artikkeli

Laadukas tuki on helpoin tapa parantaa asiakastyytyväisyyttä

Jokaisella meistä on kokemuksia asiakastuesta. Olemme kaikki kohdanneet tympeää tukipalvelua tai odotelleet sähköpostiin vastausta päivätolkulla. Joka ikinen siis tietää, miten paljon huono tukipalvelu sapettaa, mutta silti moni yritys laiminlyö kyselyihin vastaamisen. Kirjoitin aikaisemmin jutun...

Lue Artikkeli