Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

DATA KÄRKEEN, KUVA ELÄMÄÄN – 3 sähköisen markkinoinnin visuaalista trendiä

Kolme visuaalisen suunnittelijan bongaamaa trendiä, jotka jäivät käteen vuodesta 2016. Nämä on syytä ottaa huomioon tulevana vuonnakin. Viime vuodet ovat olleet visuaaliselle suunnittelijalle jännittäviä. Suuret trendit maailmalla ovat pyrkineet jo hetken kohti minimalismia: nykyään kaiken on oltava...

Lue Artikkeli

VASTATAAN JOS VIITSITÄÄN? – Miten yrityksesi hoitaa yhteydenottopyynnöt

Olen tämän syksyn aikana yrittänyt toteuttaa visioni täydellisestä ruokapöydästä. Etsiessäni yritystä, jolta voisin saada tarvitsemani osat, täyttelin verkossa reilun tusinan verran yhteydenottolomakkeita. Arvatkaa kuinka moni yritys vastasi? Kolme. Perheemme muutti keväällä uuteen kotiin, ja olemme...

Lue Artikkeli

ZEN JA INTEGROINNIN TAITO, OSA 1: CRM - INTEGROINNIN PERUSTEET

Markkinointiautomaation järjestelmää hankittaessa on aina syytä kysyä, mitä integraatiomahdollisuuksia kyseinen järjestelmä tarjoaa. Perustuuhan moderni markkinointi juuri raja-aitojen rikkomiseen, vähintään markkinoinnin ja myynnin väliltä. Tietojärjestelmien välisellä integraatiolla...

Lue Artikkeli

ONNISTUNUT TIETOSUOJAVIESTINTÄ ON HELPPOA JA YMMÄRRETTÄVÄÄ

Starttasimme pimeän marraskuu 2016 uudella ja energisellä Power Breakfast -tapahtumakonseptillamme. Ensimmäisessä aamutilaisuudessa pureuduimme yhdessä Asianajotoimisto Boreniuksen ja SEK Helsingin kanssa uuden EU:n tietosuoja-asetuksen tuomiin viestinnällisiin haasteisiin. Tietosuoja-asetus aiheena...

Lue Artikkeli

MITÄ JOS 1+1=11? Markkinoinnin ja myynnin yhteistyöllä rutkasti parempia tuloksia

Markkinoinnin ja myynnin yhteistehot käyntiin Markkinoinnin ja myynnin integroinnista puhutaan paljon, ja ajatustasolla varmasti kaikki ammattilaiset ovat sitä mieltä, että yhteistyö kannattaa. Silti vain harvassa yrityksessä on ryhdytty sanoista tekoihin ja uskallettu kaataa siilojen...

Lue Artikkeli

MARKKINOINNIN AUTOMAATIO KOHTAA SURVIVAL-ANALYYSIN

Markkinoinnin automaatio on tehokas työväline, jos sitä osaa käyttää oikein. Tärkeintä on löytää oikeat kontaktit, eli ns. ”high-value”-kontaktit. Miten high-value-kontakti sitten tulisi määritellä?   Ideaalitilanteessa markkinointi kohdistetaan keskiarvoltaan yli RFM-arvon oleviin kontakteihin....

Lue Artikkeli

MITÄ TEET MARKKINOINTIOSASTOLLA?

Miksi osa yritysten markkinointiosastoista jää jälkeen modernin markkinoinnin teknologiakehityksestä? Osastot, jotka ovat eniten trendien pulssilla, tietävät missä muoti menee niin musiikissa, viihteessä kuin kulttuurissa yleensäkin. Piiloudutaanko teknologian edessä läppärien taakse ja odotetaan,...

Lue Artikkeli