Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

MARKKINOINNIN AUTOMAATIO KOHTAA SURVIVAL-ANALYYSIN

Markkinoinnin automaatio on tehokas työväline, jos sitä osaa käyttää oikein. Tärkeintä on löytää oikeat kontaktit, eli ns. ”high-value”-kontaktit. Miten high-value-kontakti sitten tulisi määritellä?   Ideaalitilanteessa markkinointi kohdistetaan keskiarvoltaan yli RFM-arvon oleviin kontakteihin....

Lue Artikkeli

Mitä teet markkinointiosastolla?

Miksi osa yritysten markkinointiosastoista jää jälkeen modernin markkinoinnin teknologiakehityksestä? Osastot, jotka ovat eniten trendien pulssilla, tietävät missä muoti menee niin musiikissa, viihteessä kuin kulttuurissa yleensäkin. Piiloudutaanko teknologian edessä läppärien taakse ja odotetaan,...

Lue Artikkeli

COPYHARKKARIN AJATUKSIA – VOIKO ID BBN:ÄÄ SUOSITELLA HARJOITTELUPAIKAKSI?

Kun ensimmäistä kertaa astuin ID BBN:n toimistoon täällä Turussa, markkinoinnin automaatio oli minulle suhteellisen vieras käsite. Ymmärsin sen toimintaperiaatteet, mutta käytännöstä en tiennyt mitään. Minut istutettiin heti koneelle ja sain lyhyen ohjeistuksen työtehtäviin, sen jälkeen olin kuin...

Lue Artikkeli

Näin tunnistat hyvän kampanjankonseptin!

Jotkut pyytävät viskinsä ”on the rocks” (jäiden kera) tai ”with a twist” (sitruunalla). Kummankin tehtävänä lienee laimentaa viskin ominaismakua.  Yleensä viskin virkaa toimittaa joku jo valmiiksi väljähtäneen makuinen sekoitus. Pyritään siis peittämään jo valmiiksi huonoja ominaisuuksia. Vähän sama...

Lue Artikkeli

Eu:n tietosuoja-asetuksen uudistus vaikuttaa merkittävästi markkinoinnin automaatioon

Kun sanat EU, asetus ja tietosuoja mainitaan samassa lauseessa, markkinoinnin ammattilaisille puhkeaa välittömästi stressi-ihottuma. Tuleva asetus merkitsee roppakaupalla lisää dokumentointia, tiukempia rajoituksia ja netin käyttäjille lisää mahdollisuuksia päättää kuinka heidän...

Lue Artikkeli

Toivotko muutosta? Aseta selkeä tavoite

Mitä odotuksia kohdistat järjestämääsi tapahtumaan tai markkinointikampanjaan? Oletko kirjannut ylös tärkeimmät tavoitteet?  Asetettaessa tapahtuman tavoitteita, mieleen tulee yleensä ensimmäisenä osallistujamäärä, viihtyvyys, tunnelma sekä ohjelman sisältö. Nämä kaikki ovat tärkeitä,...

Lue Artikkeli

Katso 3 syytä lähteä lenkille » / Lähde lenkille, vätys » – MILLAINEN CALL-TO-ACTION TOIMII?

Markkinointimeilistä löytyy usein yksi tai useampi CTA eli Call To Action. CTA:n tarkoituksena on houkutella toimintaan; usein lukija koitetaan saada siirtymään kampanjasivulle esimerkiksi lukemaan lisää, tai vaikka katsomaan videota. Copywriterina CTA-kehotusten kirjoittaminen on minulle...

Lue Artikkeli