Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Copyharkkarin ajatuksia -voiko ID BBN:ää suositella harjoittelupaikaksi?

Kun ensimmäistä kertaa astuin ID BBN:n toimistoon täällä Turussa, markkinoinnin automaatio oli minulle suhteellisen vieras käsite. Ymmärsin sen toimintaperiaatteet, mutta käytännöstä en tiennyt mitään. Minut istutettiin heti koneelle ja sain lyhyen ohjeistuksen työtehtäviin, sen jälkeen olin kuin...

Lue Artikkeli

GDPR vaikuttaa merkittävästi markkinoinnin automaatioon

Kun sanat EU, asetus ja tietosuoja mainitaan samassa lauseessa, markkinoinnin ammattilaisille puhkeaa välittömästi stressi-ihottuma. Tuleva asetus merkitsee roppakaupalla lisää dokumentointia, tiukempia rajoituksia ja netin käyttäjille lisää mahdollisuuksia päättää kuinka heidän...

Lue Artikkeli

Toivotko muutosta? Aseta selkeä tavoite

Mitä odotuksia kohdistat järjestämääsi tapahtumaan tai markkinointikampanjaan? Oletko kirjannut ylös tärkeimmät tavoitteet?  Asetettaessa tapahtuman tavoitteita, mieleen tulee yleensä ensimmäisenä osallistujamäärä, viihtyvyys, tunnelma sekä ohjelman sisältö. Nämä kaikki ovat tärkeitä,...

Lue Artikkeli

Katso 3 syytä lähteä lenkille – millainen call-to-action toimii?

Markkinointimeilistä löytyy usein yksi tai useampi CTA eli Call To Action. CTA:n tarkoituksena on houkutella toimintaan; usein lukija koitetaan saada siirtymään kampanjasivulle esimerkiksi lukemaan lisää, tai vaikka katsomaan videota. Copywriterina CTA-kehotusten kirjoittaminen on minulle...

Lue Artikkeli

Mitä on lead scoring ja mitä hyötyä siitä on?

Liidien automaattinen luokittelu (eli lead scoring) on kuuma peruna. Se on markkinointiautomaatiojärjestelmissä yleisesti käytetty menetelmä, jossa markkinointitietokannan kontaktit (liidit) järjestetään arvojärjestykseen näistä kerätyn tiedon valossa.  Yksinkertaistaen lead scoring pyrkii vastaamaan...

Lue Artikkeli

Bisnesälyä tapahtumamarkkinointiin: Tyytyväisistä kävijöistä maksavia asiakkaita

Markkinoinnin tuottojen laskeminen on vähitellen tullut osaksi markkinoinnin suunnittelua, mutta täysin kattavasti se ei vieläkään nivoudu koko asiakkaan matkan suunnitteluun ja mittaamiseen. Tänä vuonna ilmestyneen tutkimuksen* mukaan yli puolelta vastanneista puuttuu tapahtumien jälkimarkkinointi....

Lue Artikkeli

Kuusi vinkkiä sosiaalisen median strategiaan

Sosiaalinen media syöksyi aikoinaan markkinoille kuin meteori tyrannosaurusten maailmaan. En usko, että B2B-markkinointi on ennen ollut samaan aikaan yhtä haastavassa mutta herkullisessa tilanteessa. Monipuoliset kanavat ja mainonnan kohdentamistaktiikat tarjoavat yrityksille mahdollisuuden...

Lue Artikkeli