Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Toivotko muutosta? Aseta selkeä tavoite

Mitä odotuksia kohdistat järjestämääsi tapahtumaan tai markkinointikampanjaan? Oletko kirjannut ylös tärkeimmät tavoitteet?  Asetettaessa tapahtuman tavoitteita, mieleen tulee yleensä ensimmäisenä osallistujamäärä, viihtyvyys, tunnelma sekä ohjelman sisältö. Nämä kaikki ovat tärkeitä,...

Lue Artikkeli

Katso 3 syytä lähteä lenkille – millainen call-to-action toimii?

Markkinointimeilistä löytyy usein yksi tai useampi CTA eli Call To Action. CTA:n tarkoituksena on houkutella toimintaan; usein lukija koitetaan saada siirtymään kampanjasivulle esimerkiksi lukemaan lisää, tai vaikka katsomaan videota. Copywriterina CTA-kehotusten kirjoittaminen on minulle...

Lue Artikkeli

Mitä on lead scoring ja mitä hyötyä siitä on?

Liidien automaattinen luokittelu (eli lead scoring) on kuuma peruna. Se on markkinointiautomaatiojärjestelmissä yleisesti käytetty menetelmä, jossa markkinointitietokannan kontaktit (liidit) järjestetään arvojärjestykseen näistä kerätyn tiedon valossa.  Yksinkertaistaen lead scoring pyrkii vastaamaan...

Lue Artikkeli

Bisnesälyä tapahtumamarkkinointiin: Tyytyväisistä kävijöistä maksavia asiakkaita

Markkinoinnin tuottojen laskeminen on vähitellen tullut osaksi markkinoinnin suunnittelua, mutta täysin kattavasti se ei vieläkään nivoudu koko asiakkaan matkan suunnitteluun ja mittaamiseen. Tänä vuonna ilmestyneen tutkimuksen* mukaan yli puolelta vastanneista puuttuu tapahtumien jälkimarkkinointi....

Lue Artikkeli

Kuusi vinkkiä sosiaalisen median strategiaan

Sosiaalinen media syöksyi aikoinaan markkinoille kuin meteori tyrannosaurusten maailmaan. En usko, että B2B-markkinointi on ennen ollut samaan aikaan yhtä haastavassa mutta herkullisessa tilanteessa. Monipuoliset kanavat ja mainonnan kohdentamistaktiikat tarjoavat yrityksille mahdollisuuden...

Lue Artikkeli

Näin saat asiakkaat pysymään asiakkainasi!

Uusien asiakkaiden saaminen on tunnetusti se kaikkein työläin homma. Vanhojen asiakkaiden pitäminen taas vaatii että, no – että asiakas on tyytyväinen. Meidän asiakkaamme ovat pääasiassa pysyneet asiakkainamme. Eli kun on kerran ID BBN:n asiakkaaksi päätynyt, ei pois tarvitse vaihtaa. Listasin...

Lue Artikkeli

3 syytä miksi liidin jalostus kannattaa!

Liidien jalostuksella tarkoitetaan suhteiden rakentamista ja jatkuvaa viestinnän ylläpitämistä liideihin, kunnes nämä ovat valmiita ostamaan. Ja kun ostoikkuna vihdoin raottuu ja prospekti on valmis keskustelemaan myynnin kanssa, sinun yritykseesi otetaan todennäköisesti ensimmäisenä yhteyttä....

Lue Artikkeli