Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Oletko moderni markkinoija: hallitsetko luvut ja luovuuden?

Nyt kun markkinoinnin tuloksia voidaan vihdoin mitata luotettavasti, on markkinoijan rooli muutoksessa. Moderni markkinoija on monitaituri, joka suunnittelee rationaalisesti, mutta toteuttaa luovasti. DESI on indeksi, jolla mitataan EU-maiden digitaalitalouden ja -yhteiskunnan tasoa ja kehitystä....

Lue Artikkeli

TYÖYHTEISÖN SALAINEN AINESOSA

Työporukka on ihan omanlaisensa yhteisö. Harva pääsee valitsemaan sitä itse, mutta silti sen kanssa viettää suurimman osan elämästään. ID BBN selvitti työyhteisön reseptin kyselyllä. Parhaimmillaan työpaikan jengi on niin paljon enemmän kuin osiensa summa. Jotkut toimivat muita inspiroivina...

Lue Artikkeli

Meilausta, spämmäystä vai tehokasta kohdennettua matkkinointia?

Markkinoinnissa, niin kuin monella muullakin saralla, innostutaan valtavasti kaikesta uudesta. Uuden lumoissa ei pidä kuitenkaan unohtaa perustekemistä ja hyväksi todistettuja keinoja ja kanavia. Viime aikojen hypetys on pyörinyt sosiaalisen median ympärillä, ja yhdessä sun toisessakin yrityksessä on...

Lue Artikkeli

Unohtuvatko nykyasiakkaat uusie hankinnan timmellyksessä?

Kerron teille tarinan, joka voi olla monellekin tuttu. Mieheni päätti hankkia uuden älypuhelimen ja tarvitsi tietenkin samaan pakettiin uuden liittymän. Ystävällinen myyjä kertoi iloisesti, että yli 20-vuotisena Elisan asiakkaana hän ei saisi uudesta Elisa-liittymästään mitään alennuksia vaan...

Lue Artikkeli

UUDEN COPYWRITERIN HÄHMÄISIÄ HUOMIOITA

Olen nyt ollut vajaan kuukauden verran töissä ID BBN:llä, ja ajattelin kirjoittaa ajatuksiani ylös. B2B-markkinointi on minulle vielä melko uutta, ja markkinoinnin automaation suhteen olin tänne tullessani täysi ummikko. Erityisesti seuraavat kolme huomiota ovat nousseet esiin tästä uudesta...

Lue Artikkeli

TÄYDELLINEN ASIAKASKOKEMUS?

Onnistunut asiakaskokemus ei ole edelleenkään itsestäänselvyys, vaikka se tuo yritykselle merkittäviä kilpailuetuja. Millaisia kokemuksia sinun yrityksesi tarjoaa?  Olen viimeisen vuoden aikana kohdannut niin laajan asiakaskokemusten kirjon, että se kattaa lähes kaiken, mitä voi pieni ihminen...

Lue Artikkeli

Mikä oikeastaan on liidi ja miksi sen määrittely on tärkeää?

Markkinoinnin ja myynnin yhteistyöstä ja synergioista puhutaan paljon ja useassa yrityksessä keskustelu käy kuumana siitä, mikä on liidi. Tässä kerron oman näkemykseni. Jutun infograaffiin tästä Markkinoinnin intressissä on tuottaa paljon liidejä. Sen seurauksena määrittely halutaan mahdollisimman...

Lue Artikkeli