Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Näin saat asiakkaat pysymään asiakkainasi!

Uusien asiakkaiden saaminen on tunnetusti se kaikkein työläin homma. Vanhojen asiakkaiden pitäminen taas vaatii että, no – että asiakas on tyytyväinen. Meidän asiakkaamme ovat pääasiassa pysyneet asiakkainamme. Eli kun on kerran ID BBN:n asiakkaaksi päätynyt, ei pois tarvitse vaihtaa. Listasin...

Lue Artikkeli

3 syytä miksi liidin jalostus kannattaa!

Liidien jalostuksella tarkoitetaan suhteiden rakentamista ja jatkuvaa viestinnän ylläpitämistä liideihin, kunnes nämä ovat valmiita ostamaan. Ja kun ostoikkuna vihdoin raottuu ja prospekti on valmis keskustelemaan myynnin kanssa, sinun yritykseesi otetaan todennäköisesti ensimmäisenä yhteyttä....

Lue Artikkeli

Ymmärrä asiakasta: kuuntele, kokeile, mittaa ja analysoi

Olin muutama viikko sitten seminaarissa Las Vegasissa ja kuulin miten suuryritykset kuten Abercrombie & Fitch, Western Union, Lexus, Reuters ja Lenovo suhtautuvat markkinoinnin maailman myllerrykseen. Esittelen alla muutaman Las Vegasin oppeihin ja omiin kokemuksiin pohjautuvan havainnon: MUUTOS...

Lue Artikkeli

Mistä moderni markkinoija inspiroituu?

Kirjoitin kuukausi sitten ajatuksistani moderneista markkinoijista. Kyse ei todellakaan ole uuden ”modernin” etuliitteen lisäämisestä titteliin vaan siitä, miten meistä jokainen kehittää työtään ja kehittyy siinä. Helppoa ja vaivatonta polkua ei ole, vaan uusien teknisten taitojen omaksumisen ohella...

Lue Artikkeli

Oletko moderni markkinoija: hallitsetko luvut ja luovuuden?

Nyt kun markkinoinnin tuloksia voidaan vihdoin mitata luotettavasti, on markkinoijan rooli muutoksessa. Moderni markkinoija on monitaituri, joka suunnittelee rationaalisesti, mutta toteuttaa luovasti. DESI on indeksi, jolla mitataan EU-maiden digitaalitalouden ja -yhteiskunnan tasoa ja kehitystä....

Lue Artikkeli

Työyhteisön salainen ainesosa

Työporukka on ihan omanlaisensa yhteisö. Harva pääsee valitsemaan sitä itse, mutta silti sen kanssa viettää suurimman osan elämästään. ID BBN selvitti työyhteisön reseptin kyselyllä. Parhaimmillaan työpaikan jengi on niin paljon enemmän kuin osiensa summa. Jotkut toimivat muita inspiroivina...

Lue Artikkeli

Meilausta, spämmäystä vai tehokasta kohdennettua matkkinointia?

Markkinoinnissa, niin kuin monella muullakin saralla, innostutaan valtavasti kaikesta uudesta. Uuden lumoissa ei pidä kuitenkaan unohtaa perustekemistä ja hyväksi todistettuja keinoja ja kanavia. Viime aikojen hypetys on pyörinyt sosiaalisen median ympärillä, ja yhdessä sun toisessakin yrityksessä on...

Lue Artikkeli