Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Ymmärrä asiakasta: kuuntele, kokeile, mittaa ja analysoi

Olin muutama viikko sitten seminaarissa Las Vegasissa ja kuulin miten suuryritykset kuten Abercrombie & Fitch, Western Union, Lexus, Reuters ja Lenovo suhtautuvat markkinoinnin maailman myllerrykseen. Esittelen alla muutaman Las Vegasin oppeihin ja omiin kokemuksiin pohjautuvan havainnon: MUUTOS...

Lue Artikkeli

Mistä moderni markkinoija inspiroituu?

Kirjoitin kuukausi sitten ajatuksistani moderneista markkinoijista. Kyse ei todellakaan ole uuden ”modernin” etuliitteen lisäämisestä titteliin vaan siitä, miten meistä jokainen kehittää työtään ja kehittyy siinä. Helppoa ja vaivatonta polkua ei ole, vaan uusien teknisten taitojen omaksumisen ohella...

Lue Artikkeli

Oletko moderni markkinoija: hallitsetko luvut ja luovuuden?

Nyt kun markkinoinnin tuloksia voidaan vihdoin mitata luotettavasti, on markkinoijan rooli muutoksessa. Moderni markkinoija on monitaituri, joka suunnittelee rationaalisesti, mutta toteuttaa luovasti. DESI on indeksi, jolla mitataan EU-maiden digitaalitalouden ja -yhteiskunnan tasoa ja kehitystä....

Lue Artikkeli

Työyhteisön salainen ainesosa

Työporukka on ihan omanlaisensa yhteisö. Harva pääsee valitsemaan sitä itse, mutta silti sen kanssa viettää suurimman osan elämästään. ID BBN selvitti työyhteisön reseptin kyselyllä. Parhaimmillaan työpaikan jengi on niin paljon enemmän kuin osiensa summa. Jotkut toimivat muita inspiroivina...

Lue Artikkeli

Meilausta, spämmäystä vai tehokasta kohdennettua matkkinointia?

Markkinoinnissa, niin kuin monella muullakin saralla, innostutaan valtavasti kaikesta uudesta. Uuden lumoissa ei pidä kuitenkaan unohtaa perustekemistä ja hyväksi todistettuja keinoja ja kanavia. Viime aikojen hypetys on pyörinyt sosiaalisen median ympärillä, ja yhdessä sun toisessakin yrityksessä on...

Lue Artikkeli

Unohtuvatko nykyasiakkaat uusie hankinnan timmellyksessä?

Kerron teille tarinan, joka voi olla monellekin tuttu. Mieheni päätti hankkia uuden älypuhelimen ja tarvitsi tietenkin samaan pakettiin uuden liittymän. Ystävällinen myyjä kertoi iloisesti, että yli 20-vuotisena Elisan asiakkaana hän ei saisi uudesta Elisa-liittymästään mitään alennuksia vaan...

Lue Artikkeli

Työ modernin markkinoinnin keskiössä -uuden copywriterin hämäisiä huomioita

Olen nyt ollut vajaan kuukauden verran töissä ID BBN:llä, ja ajattelin kirjoittaa ajatuksiani ylös. B2B-markkinointi on minulle vielä melko uutta, ja markkinoinnin automaation suhteen olin tänne tullessani täysi ummikko. Erityisesti seuraavat kolme huomiota ovat nousseet esiin tästä uudesta...

Lue Artikkeli