Markkinoinnissa, niin kuin monella muullakin saralla, innostutaan valtavasti kaikesta uudesta. Uuden lumoissa ei pidä kuitenkaan unohtaa perustekemistä ja hyväksi todistettuja keinoja ja kanavia. Viime aikojen hypetys on pyörinyt sosiaalisen median ympärillä, ja yhdessä sun toisessakin yrityksessä on...
Lue ArtikkeliKerron teille tarinan, joka voi olla monellekin tuttu. Mieheni päätti hankkia uuden älypuhelimen ja tarvitsi tietenkin samaan pakettiin uuden liittymän. Ystävällinen myyjä kertoi iloisesti, että yli 20-vuotisena Elisan asiakkaana hän ei saisi uudesta Elisa-liittymästään mitään alennuksia vaan...
Lue ArtikkeliOlen nyt ollut vajaan kuukauden verran töissä ID BBN:llä, ja ajattelin kirjoittaa ajatuksiani ylös. B2B-markkinointi on minulle vielä melko uutta, ja markkinoinnin automaation suhteen olin tänne tullessani täysi ummikko. Erityisesti seuraavat kolme huomiota ovat nousseet esiin tästä uudesta...
Lue ArtikkeliOnnistunut asiakaskokemus ei ole edelleenkään itsestäänselvyys, vaikka se tuo yritykselle merkittäviä kilpailuetuja. Millaisia kokemuksia sinun yrityksesi tarjoaa? Olen viimeisen vuoden aikana kohdannut niin laajan asiakaskokemusten kirjon, että se kattaa lähes kaiken, mitä voi pieni ihminen...
Lue ArtikkeliMarkkinoinnin ja myynnin yhteistyöstä ja synergioista puhutaan paljon ja useassa yrityksessä keskustelu käy kuumana siitä, mikä on liidi. Tässä kerron oman näkemykseni. Jutun infograaffiin tästä Markkinoinnin intressissä on tuottaa paljon liidejä. Sen seurauksena määrittely halutaan mahdollisimman...
Lue ArtikkeliViimeinen asioiden nettiin viejä on mätä muna! Kannattaa siis ryhtyä viemään tavaroita verkkoon ja hyödyntämään Internet of Things:n (IoT) mahdollisuuksia. IoT on kenties suurimman hypetyksen aihe tällä hetkellä ja on ollut sitä jo muutaman vuoden. Yksinkertaistettuna IoT:ssa on kyse siitä, että...
Lue ArtikkeliYhä useammin törmää siihen, että markkinoinnin suunnittelija on unohtanut että ostajan matka etenee vaiheittain kohti ostopäätöstä. B2B-puolella on mahdotonta kuvitella, että juuri tuotteestamme kuulleesta prospektista tulisi tuotteen lojaali käyttäjä yhdessä yössä, vain yhden kosketuspisteen kautta....
Lue ArtikkeliKehity mainostajana ja markkinoijana. Tilaa ID BBN:n uutiskirje ja pysyt ajan tasalla modernista markkinoinnista!
Läntinen Rantakatu 3
20100 Turku
Wonderland work
Konepajankuja 1
00510 Helsinki
+358 2 8145 0600
y-tunnus: 2496380-5