Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

INTERNET OF THINGS – miten dataa kannattaa hyödyntää?

Viimeinen asioiden nettiin viejä on mätä muna! Kannattaa siis ryhtyä viemään tavaroita verkkoon ja hyödyntämään Internet of Things:n (IoT) mahdollisuuksia. IoT on kenties suurimman hypetyksen aihe tällä hetkellä ja on ollut sitä jo muutaman vuoden. Yksinkertaistettuna IoT:ssa on kyse siitä, että...

Lue Artikkeli

Unohtuvatko markkinoinnin opit kampanjoita rakennnettaessa?

Yhä useammin törmää siihen, että markkinoinnin suunnittelija on unohtanut että ostajan matka etenee vaiheittain kohti ostopäätöstä. B2B-puolella on mahdotonta kuvitella, että juuri tuotteestamme kuulleesta prospektista tulisi tuotteen lojaali käyttäjä yhdessä yössä, vain yhden kosketuspisteen kautta....

Lue Artikkeli

Mitattavat tulokset vaativat markkinoinnilta täsmallisiä tavoitteita

Näin vuosisuunnittelun pyörteissä on hyvä pysähtyä miettimään strategisesti, mitä tavoitteita yritykselläsi on tulevalle vuodelle. Markkinoinnin tehtävänä ei ole tuottaa markkinoinnillisia toimenpiteitä ja kampanjoita vaan tukea yrityksen liiketoimintastrategiaa. Minun filosofiani mukaan...

Lue Artikkeli

Miksi markkinoinnista leikataan, mitä sinä voit asialle tehdä?

Tässä blogikirjoituksessamme kerromme miten saat johdon kuuntelemaan ja arvostamaan markkinoinnin tekemää työtä, sekä ehdotamme uutta lähestymistapaa vuosisuunnitelman ja budjetin laatimiseen! Tunnettuuden kasvattaminen, brändiposition parantaminen, yleinen näkyvyys, verkkosivuvierailut, lomakkeiden...

Lue Artikkeli

ALASTON TOTUUS OSTAJIEN POLUISTA – ANALYTIIKKA KERTOO MITÄ MATKALLA TODELLISUUDESSA TAPAHTUU

Datan analysoinnilla uutta näkökulmaa markkinointiin I keep saying the sexy job in the next ten years will be statisticians. People think I'm joking, but who would've guessed that 'computer engineer' would be the sexy job of the 1990's? Hal Varian, Google's Chief Economist Nykyään dataa kerätään...

Lue Artikkeli

Segmentointi: Näin rakennat kampanjakohderyhmän Eloquassa

Tässä artikkelisarjassamme esittelemme Oracle Marketing Cloud -markkinoinnin automaatiojärjestelmän toimintaa selkeästi ja ilman it-jargonia. Tällä kertaa tutustumme kampanjakohderyhmien rakentamiseen segmentointityökalulla. Markkinoinnin automaation tärkeimpiä tavoitteita on tavoittaa juuri oikeat...

Lue Artikkeli

Eloqua campaign canvas - Näin rakennetaan kampanja

Uudessa artikkelisarjassamme esittelemme Oracle Marketing Cloud -markkinoinnin automaatiojärjestelmän toimintaa selkeästi ja ilman it-jargonia. Tässä ensimmäisessä artikkelissa tutustumme kampanjoiden ytimenä toimivaan kampanjakanvaasiin. Markkinoinnin automaation hahmottaminen voi joskus...

Lue Artikkeli