Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Unohtuvatko nykyasiakkaat uusie hankinnan timmellyksessä?

Kerron teille tarinan, joka voi olla monellekin tuttu. Mieheni päätti hankkia uuden älypuhelimen ja tarvitsi tietenkin samaan pakettiin uuden liittymän. Ystävällinen myyjä kertoi iloisesti, että yli 20-vuotisena Elisan asiakkaana hän ei saisi uudesta Elisa-liittymästään mitään alennuksia vaan...

Lue Artikkeli

Työ modernin markkinoinnin keskiössä -uuden copywriterin hämäisiä huomioita

Olen nyt ollut vajaan kuukauden verran töissä ID BBN:llä, ja ajattelin kirjoittaa ajatuksiani ylös. B2B-markkinointi on minulle vielä melko uutta, ja markkinoinnin automaation suhteen olin tänne tullessani täysi ummikko. Erityisesti seuraavat kolme huomiota ovat nousseet esiin tästä uudesta...

Lue Artikkeli

Täydellinen asikaskokemus -onko sellaista olemassa?

Onnistunut asiakaskokemus ei ole edelleenkään itsestäänselvyys, vaikka se tuo yritykselle merkittäviä kilpailuetuja. Millaisia kokemuksia sinun yrityksesi tarjoaa?  Olen viimeisen vuoden aikana kohdannut niin laajan asiakaskokemusten kirjon, että se kattaa lähes kaiken, mitä voi pieni ihminen...

Lue Artikkeli

Mikä oikeastaan on liidi ja miksi sen määrittely on tärkeää?

Markkinoinnin ja myynnin yhteistyöstä ja synergioista puhutaan paljon ja useassa yrityksessä keskustelu käy kuumana siitä, mikä on liidi. Tässä kerron oman näkemykseni. Jutun infograaffiin tästä Markkinoinnin intressissä on tuottaa paljon liidejä. Sen seurauksena määrittely halutaan mahdollisimman...

Lue Artikkeli

INTERNET OF THINGS – miten dataa kannattaa hyödyntää?

Viimeinen asioiden nettiin viejä on mätä muna! Kannattaa siis ryhtyä viemään tavaroita verkkoon ja hyödyntämään Internet of Things:n (IoT) mahdollisuuksia. IoT on kenties suurimman hypetyksen aihe tällä hetkellä ja on ollut sitä jo muutaman vuoden. Yksinkertaistettuna IoT:ssa on kyse siitä, että...

Lue Artikkeli

Unohtuvatko markkinoinnin opit kampanjoita rakennnettaessa?

Yhä useammin törmää siihen, että markkinoinnin suunnittelija on unohtanut että ostajan matka etenee vaiheittain kohti ostopäätöstä. B2B-puolella on mahdotonta kuvitella, että juuri tuotteestamme kuulleesta prospektista tulisi tuotteen lojaali käyttäjä yhdessä yössä, vain yhden kosketuspisteen kautta....

Lue Artikkeli

Mitattavat tulokset vaativat markkinoinnilta täsmallisiä tavoitteita

Näin vuosisuunnittelun pyörteissä on hyvä pysähtyä miettimään strategisesti, mitä tavoitteita yritykselläsi on tulevalle vuodelle. Markkinoinnin tehtävänä ei ole tuottaa markkinoinnillisia toimenpiteitä ja kampanjoita vaan tukea yrityksen liiketoimintastrategiaa. Minun filosofiani mukaan...

Lue Artikkeli