Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Visma Software ja Atea nappasivat finaalipaikat Markie Awardsissa

Visma Software ja Atea pääsevät kisaamaan voitoista maailmanlaajuisessa Markie Awards -kilpailussa! Oracle Marketing Cloudin järjestämässä modernin markkinoinnin kilpailussa suomalaisyritysten rinnalla kilpailee jopa 10 miljardin dollarin liikevaihdolla varustettuja suuryrityksiä.   ID BBN:n Visma...

Lue artikkeli

Erikoistarjous, juuri sinulle? Välty turhien viestien lähettämiseltä: valitse oikea Martech-kombo

Sain uudelta vakuutusyhtiöltäni sähköpostilla ohittamattoman tarjouksen autoilijoille. Viesti toimi ja näytti hyvältä ja sisältökin olisi kiinnostanut – jos olisin omistanut auton. Olen kuitenkin menestyksekkäästi onnistunut välttelemään oman auton hankintaa kohta 25 vuotta. Miksi minulle siis...

Lue artikkeli

Powerbreakfast 14.2.2018: Luovuus löytyy järjestyksestä

Ystävänpäivän Powerbreakfast-tilaisuudessa heittäydyttiin huikeiden mainosten maailmaan, pohdittiin liidejä tuottavien sisältöjen luonteenlaatua ja innostuttiin sisältöhubeista ja ostajapersoonista! ID BBN:n Ville Murtojärvi esitti osallistujille edelläkävijäyritysten inspiroivia mainos-...

Lue artikkeli

Valmentajan 5 vinkkiä parempaan asiakaskokemukseen

Minulla on ollut ilo päästä ID BBN:llä mukaan asiakaskokemuksen kehittämisen työpajatyöskentelyyn. Käytössämme on Customer Experience Journey Mapping -menetelmä, josta Timo Kruskopf blogissaan toteaa: ”CXJM-prosessi on asiakaskokemuksen hallintaan suunniteltu metodi, jossa havainnollisesti...

Lue artikkeli

Löydä oikea polku asiakkaan ostokokemukseen

Asiakaskokemukset eivät koskaan ole samanlaisia, vaikka kyseessä olisi sama tuote tai palvelu. Oman yrityksen asiakaskokemusta voi parantaa analysoimalla sitä puhtaasti ostajan näkökulmasta, esimerkiksi CXJM-menetelmän avulla.  Ostaminen on monesta kohtaamisesta muodostuva kokonaisuus, johon mahtuu...

Lue artikkeli

Mitä tapahtuu vuonna 2030?

Tulevaisuus on aina kiinnostanut ihmistä. Jo vuosisatoja ihmiset ovat visioineet siitä, mitä tulevaisuus voi tuoda tullessaan. Parhaimmillaan ennustukset ovat onnistuneita, kuten vuonna 1908 ollut pilapiirrossanomalehdessä, jossa ihminen puhui kävellessään kaupungilla puhelimeen. Pilapiirtäjällä oli...

Lue artikkeli

Etätyöntekijä sitoutuu yritykseen, ei paikkaan

Keskittymiskykymme on nykyään sekunnin lyhyempi kuin kultakalalla, eli naurettavat 8 sekuntia. Tilannetta ei helpota avokonttorin piippaavat puhelimet, yleinen häly ja jatkuva puheensorina. Monet hoitavatkin erityistä keskittymistä vaativat työt etänä.Yli 30 % suomalaisista työskentelee ainakin...

Lue artikkeli

Tapahtuma – vanha mutta yhä vaikuttavampi media

Tänä vuonna meillä ID BBN:llä on aihetta juhlaan! Yrityksen taival on nimittäin kestänyt jo 25 vuotta, ja tämän kunniaksi pidämme muun muassa juhlavuoden Nordic-tapahtumakiertueen. Tavoitteena on järjestää loppuvuodesta Helsingissä, Tukholmassa ja Oslossa tutun Powerlunch-konseptin...

Lue artikkeli

Laadukas tuki on helpoin tapa parantaa asiakastyytyväisyyttä

Jokaisella meistä on kokemuksia asiakastuesta. Olemme kaikki kohdanneet tympeää tukipalvelua tai odotelleet sähköpostiin vastausta päivätolkulla. Joka ikinen siis tietää, miten paljon huono tukipalvelu sapettaa, mutta silti moni yritys laiminlyö kyselyihin vastaamisen. Kirjoitin aikaisemmin jutun...

Lue artikkeli

Vastataan jos viitsitään? – Miten yrityksesi hoitaa yhteydenottopyynnöt

Olen tämän syksyn aikana yrittänyt toteuttaa visioni täydellisestä ruokapöydästä. Etsiessäni yritystä, jolta voisin saada tarvitsemani osat, täyttelin verkossa reilun tusinan verran yhteydenottolomakkeita. Arvatkaa kuinka moni yritys vastasi? Kolme. Perheemme muutti keväällä uuteen kotiin, ja olemme...

Lue artikkeli

Ymmärrä asiakasta: kuuntele, kokeile, mittaa ja analysoi

Olin muutama viikko sitten seminaarissa Las Vegasissa ja kuulin miten suuryritykset kuten Abercrombie & Fitch, Western Union, Lexus, Reuters ja Lenovo suhtautuvat markkinoinnin maailman myllerrykseen. Esittelen alla muutaman Las Vegasin oppeihin ja omiin kokemuksiin pohjautuvan havainnon: MUUTOS...

Lue artikkeli

Mistä moderni markkinoija inspiroituu?

Kirjoitin kuukausi sitten ajatuksistani moderneista markkinoijista. Kyse ei todellakaan ole uuden ”modernin” etuliitteen lisäämisestä titteliin vaan siitä, miten meistä jokainen kehittää työtään ja kehittyy siinä. Helppoa ja vaivatonta polkua ei ole, vaan uusien teknisten taitojen omaksumisen ohella...

Lue artikkeli

Unohtuvatko nykyasiakkaat uusie hankinnan timmellyksessä?

Kerron teille tarinan, joka voi olla monellekin tuttu. Mieheni päätti hankkia uuden älypuhelimen ja tarvitsi tietenkin samaan pakettiin uuden liittymän. Ystävällinen myyjä kertoi iloisesti, että yli 20-vuotisena Elisan asiakkaana hän ei saisi uudesta Elisa-liittymästään mitään alennuksia vaan...

Lue artikkeli

TÄYDELLINEN ASIAKASKOKEMUS?

Onnistunut asiakaskokemus ei ole edelleenkään itsestäänselvyys, vaikka se tuo yritykselle merkittäviä kilpailuetuja. Millaisia kokemuksia sinun yrityksesi tarjoaa?  Olen viimeisen vuoden aikana kohdannut niin laajan asiakaskokemusten kirjon, että se kattaa lähes kaiken, mitä voi pieni ihminen...

Lue artikkeli