Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

30.11.2017 - 12:14 Matti Aalto-Setälä

Rentoa keskustelua markkinoinnin automaatiosta – kerran kuussa perjantaina!

Markkinoinnin automaation idearyhmä tai Power Afterwork kokoontui ensimmäistä kertaa viime perjantaina. Monella asiakkaallamme oli pikkujoulukiireitä, mutta asiantunteva joukko pääsi kuitenkin paikalle.

Vapaamuotoisessa tapaamisessa keskustelimme miten automaation käyttöönotto on osallistujien yrityksissä sujunut, millaisia automatisoituja markkinoinnin ohjelmia on toteutettu ja kuinka nopeasti järjestelmä on saatu käyttöön. Paikalla olijat kertoivat myös ajatuksistaan hyödyntää automaatiota jatkossa mahdollisimman monipuolisesti.

Tilaisuus todettiin hyödylliseksi ja päätimme jatkaa samalla meiningillä! Drinkit olivat yhtä keltaisia kuin Emman paita ja maistuivat viikon päätteeksi oikein herkullisilta.
Näitä tukiryhmiä pidetään rennoissa merkeissä joka kuun viimeinen perjantai kello 15.00 paikassa Why join navy when you can be a pirate

Be there and be inspired!

 

PS. Käytä #PowerAW somepostauksissasi!

Tags:

Kampanjahallinta
Kampanjasuunnittelu
Markkinoinnin automaatio
Markkinointiteknologia
Moderni digimarkkinoija
Sähköpostimarkkinointi
blog comments powered by Disqus
About me

Digitalisaation keskipisteessä oleva Matti kirjoittaa näkemyksistään tämän päivän markkinoinnista. Matti auttaa päivätyönään Suomen parhaita yrityksiä modernin markkinoinnin ihmeellisessä maailmassa. Yötyönään hän vetäytyy studioonsa musiikin vielä ihmeellisempään maailmaan. Ennen vanhaan markkinoinnissa ei ollut kyse teknologiasta – eikä ole nytkään. Kaiken keskiössä on asiakas ja hänen tunteensa. Asiakkaiden kokemus on pyhä asia.

Being at the center of digitalization, Matti writes about his views on today’s marketing. In his day job Matti helps top Finnish companies succeed in the marvelous world of modern marketing. During night time, he retreats to his studio to engage in the even more wonderful world of music.

Previously marketing was not about technology - nor is it today. At the heart of everything is the client and his or hers feelings. The customer's experience is a sacred thing.

Lisää kirjoittajalta