Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Markkinoinnin kuumin kisakausi on käsillä

Taas on vuoden jännittävin aika! Markkinoinnin kisakausi käy nyt kuumimmillaan. Kämmenet hikoillen odotellaan, josko edellisen vuoden kova työ realisoituisi finaalipaikoiksi tai jopa palkintosijoiksi! Toimistona emme ole ikinä kovin aktiivisesti osallistuneet kilpailuihin. Tämä johtuu lähinnä siitä,...

Lue artikkeli

Etätyöntekijä sitoutuu yritykseen, ei paikkaan

Keskittymiskykymme on nykyään sekunnin lyhyempi kuin kultakalalla, eli naurettavat 8 sekuntia. Tilannetta ei helpota avokonttorin piippaavat puhelimet, yleinen häly ja jatkuva puheensorina. Monet hoitavatkin erityistä keskittymistä vaativat työt etänä.Yli 30 % suomalaisista työskentelee ainakin...

Lue artikkeli

4 vinkkiä onnistuneeseen etätyöskentelyyn

Istun mukavalla sohvalla läppäri sylissä, kissojen suhiessa leikkihiiren perässä. Kylpyhuoneessa roksuttaa pyykkikone ja Spotify soittaa suosikkimusiikkia. Kieltämättä ympäristö eroaa toimistomaisemasta, mutta muuten tämä työpäivä on samanlainen kuin muut. Vai onko? Ja miten etätyöpäivästä saa...

Lue artikkeli

Osaamisen aarreaitta tekniikan ammattilaisille

ID BBN tunnetaan markkinoinnin teknologian huipputoimistona. Mitä kuuluu tekniikan taitureiden työpäivään? Pari kevättalvella 2017 aloittanutta tulokasta kertoo kokemuksistaan. Tällä haavaa Meksikosta käsin etätöitä tekevällä Joonas Lieppisellä on vastuualueenaan tekninen taitto / front end, Tiia To...

Lue artikkeli

Tapahtuma – vanha mutta yhä vaikuttavampi media

Tänä vuonna meillä ID BBN:llä on aihetta juhlaan! Yrityksen taival on nimittäin kestänyt jo 25 vuotta, ja tämän kunniaksi pidämme muun muassa juhlavuoden Nordic-tapahtumakiertueen. Tavoitteena on järjestää loppuvuodesta Helsingissä, Tukholmassa ja Oslossa tutun Powerlunch-konseptin...

Lue artikkeli

TET-harjoittelussa luovuutta oppimassa

Minä olen Wilma Sundqvist lukion toisen vuoden opiskelija Paraisilta. Käyn ruotsinkielistä lukiota ja suomen kieli on minulle haastavaa, varsinkin kirjoittaminen, mutta työstän sitä koulussa. Olen kiinnostunut markkinoinnista ja mainonnasta, siksi halusin tulla tutustumaan työelämään täällä.  Olen...

Lue artikkeli

Ideat lentoon hyvällä porukalla

ID BBN:llä tekninen osaaminen kohtaa luovan ilon. Millaista on suunnittelutyö firmassa, jonka ydinosaamista on markkinoinnin automaatio? Annetaan sekä kirjoittajan että visualistin kertoa. Copywriter Linda Hägerstrand on tehnyt töitä ID BBN:lle vuodesta 2011, firman tuorein AD-vahvistus Matti Kemppai...

Lue artikkeli

Tiimin tahdittajat

Millaista on proikkarin työ modernin markkinoinnin ja kansainvälisten asiakkaiden parissa? Kysytään parilta ID BBN:n uudelta tulokkaalta. Åbo Akademissa kansainvälistä markkinointia lukenut Tanja Holm valmistui keväällä 2017 ja aloitti saman tien ID BBN:n riveissä tittelillä Digital Project Manager...

Lue artikkeli

COPYHARKKARIN AJATUKSIA – VOIKO ID BBN:ÄÄ SUOSITELLA HARJOITTELUPAIKAKSI?

Kun ensimmäistä kertaa astuin ID BBN:n toimistoon täällä Turussa, markkinoinnin automaatio oli minulle suhteellisen vieras käsite. Ymmärsin sen toimintaperiaatteet, mutta käytännöstä en tiennyt mitään. Minut istutettiin heti koneelle ja sain lyhyen ohjeistuksen työtehtäviin, sen jälkeen olin kuin...

Lue artikkeli

TOIVOTKO MUUTOSTA? ASETA SELKEÄ TAVOITE

Mitä odotuksia kohdistat järjestämääsi tapahtumaan tai markkinointikampanjaan? Oletko kirjannut ylös tärkeimmät tavoitteet?  Asetettaessa tapahtuman tavoitteita, mieleen tulee yleensä ensimmäisenä osallistujamäärä, viihtyvyys, tunnelma sekä ohjelman sisältö. Nämä kaikki ovat tärkeitä,...

Lue artikkeli

TYÖYHTEISÖN SALAINEN AINESOSA

Työporukka on ihan omanlaisensa yhteisö. Harva pääsee valitsemaan sitä itse, mutta silti sen kanssa viettää suurimman osan elämästään. ID BBN selvitti työyhteisön reseptin kyselyllä. Parhaimmillaan työpaikan jengi on niin paljon enemmän kuin osiensa summa. Jotkut toimivat muita inspiroivina...

Lue artikkeli

UUDEN COPYWRITERIN HÄHMÄISIÄ HUOMIOITA

Olen nyt ollut vajaan kuukauden verran töissä ID BBN:llä, ja ajattelin kirjoittaa ajatuksiani ylös. B2B-markkinointi on minulle vielä melko uutta, ja markkinoinnin automaation suhteen olin tänne tullessani täysi ummikko. Erityisesti seuraavat kolme huomiota ovat nousseet esiin tästä uudesta...

Lue artikkeli

MODERNIA MARKKINOINTIA HISTORIALLISESSA YMPÄRISTÖSSÄ

ID BBN:n väki tekee hommia yhdessä Suomen hienoimmista ympäristöistä. Toimistomme sijaitsee Aurajokirannassa upeassa 1920-luvulta peräisin olevassa Turun Puhelinosuuskunnan sentraalisantrojen salissa, jossa tuntuu välillä kummittelevan. Turku on eittämättä Suomen historiallinen sydän...

Lue artikkeli