Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Graafisen suunnittelun ammattilainen, Julius, on luova ja lahjakas moderni markkinoija. Hän tietää visuaalisen maailman trendit ja surffaa digitaalisen aallon harjalla. Blogissa hän ruotii ID BBN:n kilpailumenestystä ja ihmettelee mitä kaikkea uuttaa maailmalla tapahtuu.

Julius is a talented and creative graphic designer who is well acquainted with the most recent visual and digital trends. His blog posts focus on marketing contests and on all things new and noteworthy.

KIRJOITTAJAN VIIMEISIMMÄT

Markkinoinnin kuumin kisakausi on käsillä

Taas on vuoden jännittävin aika! Markkinoinnin kisakausi käy nyt kuumimmillaan. Kämmenet hikoillen odotellaan, josko edellisen vuoden kova työ realisoituisi finaalipaikoiksi tai jopa palkintosijoiksi! Toimistona emme ole ikinä kovin aktiivisesti osallistuneet kilpailuihin. Tämä johtuu lähinnä siitä,...

Lue artikkeli

5 vinkkiä parempaan call-to-actioniin

Puhelimen sähköpostisovellus kilahtaa, olet saanut uuden viestin. Avaat sähköpostin, silmäilet sitä ja huomaat nappulan, joka kehottaa sinua tekemään jonkin pienen asian, esimerkiksi lataamaan ilmaisen ebookin. Koska aihe vaikuttaa kiinnostavalta, klikkaat nappia ja siirryt sinulle räätälöidyssä...

Lue artikkeli

3 sähköisen markkinoinnin visuaalista trendiä

Kolme visuaalisen suunnittelijan bongaamaa trendiä, jotka jäivät käteen vuodesta 2016. Nämä on syytä ottaa huomioon tulevana vuonnakin. Viime vuodet ovat olleet visuaaliselle suunnittelijalle jännittäviä. Suuret trendit maailmalla ovat pyrkineet jo hetken kohti minimalismia: nykyään kaiken on oltava...

Lue artikkeli

Näin tunnistat hyvän kampanjankonseptin!

Jotkut pyytävät viskinsä ”on the rocks” (jäiden kera) tai ”with a twist” (sitruunalla). Kummankin tehtävänä lienee laimentaa viskin ominaismakua.  Yleensä viskin virkaa toimittaa joku jo valmiiksi väljähtäneen makuinen sekoitus. Pyritään siis peittämään jo valmiiksi huonoja ominaisuuksia. Vähän sama...

Lue artikkeli