Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Energinen ja superpositiivinen Marjut on markkinoinnin, myynnin ja tapahtumien ammattilainen ja parhaimmillaan hän onkin hoitaessaan useaa eri projektia pitäen kaikki langat käsissään. Hänen motivaationsa kumpuaa aina asiakkaan auttamisesta. Koska Marjut rakastaa ideointia ja uuden luomista, ja hänellä on jatkuva tiedonjano, hänen kirjoituksensa aiheet liittyvät ja kumpuavat usein tapahtuma- sekä markkinoinnin ihmeellisestä maailmasta.

KIRJOITTAJAN VIIMEISIMMÄT

Valmentajan 5 vinkkiä parempaan asiakaskokemukseen

Minulla on ollut ilo päästä ID BBN:llä mukaan asiakaskokemuksen kehittämisen työpajatyöskentelyyn. Käytössämme on Customer Experience Journey Mapping -menetelmä, josta Timo Kruskopf blogissaan toteaa: ”CXJM-prosessi on asiakaskokemuksen hallintaan suunniteltu metodi, jossa havainnollisesti...

Lue artikkeli

Tapahtuma – vanha mutta yhä vaikuttavampi media

Tänä vuonna meillä ID BBN:llä on aihetta juhlaan! Yrityksen taival on nimittäin kestänyt jo 25 vuotta, ja tämän kunniaksi pidämme muun muassa juhlavuoden Nordic-tapahtumakiertueen. Tavoitteena on järjestää loppuvuodesta Helsingissä, Tukholmassa ja Oslossa tutun Powerlunch-konseptin...

Lue artikkeli

ONNISTUNUT TIETOSUOJAVIESTINTÄ ON HELPPOA JA YMMÄRRETTÄVÄÄ

Starttasimme pimeän marraskuu 2016 uudella ja energisellä Power Breakfast -tapahtumakonseptillamme. Ensimmäisessä aamutilaisuudessa pureuduimme yhdessä Asianajotoimisto Boreniuksen ja SEK Helsingin kanssa uuden EU:n tietosuoja-asetuksen tuomiin viestinnällisiin haasteisiin. Tietosuoja-asetus aiheena...

Lue artikkeli

TOIVOTKO MUUTOSTA? ASETA SELKEÄ TAVOITE

Mitä odotuksia kohdistat järjestämääsi tapahtumaan tai markkinointikampanjaan? Oletko kirjannut ylös tärkeimmät tavoitteet?  Asetettaessa tapahtuman tavoitteita, mieleen tulee yleensä ensimmäisenä osallistujamäärä, viihtyvyys, tunnelma sekä ohjelman sisältö. Nämä kaikki ovat tärkeitä,...

Lue artikkeli