Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

19.2.2019 - 12:37 Julius Murtojärvi

Markie Awards -patsaita tuliaisiksi?

Joka vuosi kirjoitan postauksen samasta aiheesta ja joka vuosi olen siitä enemmän innoissani! Nimittäin alkuvuodesta eletään aina markkinoinnin kisakauden kuuminta aikaa. On Vuoden Huippuja, Grand Onea ynnä muita kotimaisia kisoja, mutta meille on aina kirkkaimpana tähtenä loistanut markkinointiteknologiaan painottunut Markie Awards, tuttavallisemmin Markies, jonka Oracle järjestää jo 13. kerran.

Menestyksemme Markiesissa on ollut päätähuimaavaa: jo kuutena perättäisenä vuonna olemme yltäneet finaaliin asti. Vuodesta 2013 alkaen olemme saavuttaneet peräti 17 finaalipaikkaa ja neljä päävoittoa asiakkaillemme. Finaaliin pääseminen ei ole mikään pieni juttu, sillä vuosittain tähän maailmanlaajuiseen kisaan osallistuu satoja töitä kymmenistä eri yrityksistä ja luku kasvaa vuosi vuodelta.
 

Tänä vuonna kisaamme Markiesissa neljän entryn voimin, jotka toteutettiin Atealle, F-Securelle ja Vismalle. Tavallisesti olemme insinöörimäisen tarkasti noudattaneet ennalta laadittua kysymyspatteristoa, mutta tänä vuonna teimme osittain toisin. Halusimme tuoda mukaan asiakkaan näkökulman ja tarinan siitä, miten tekemämme ratkaisut ovat oikeasti auttaneet myyntiä ja markkinointia sekä mahdollistaneet uniikin asiakaskokemuksen. Ja täytyy sanoa (kuten joka vuosi sanon), että nyt olemme tehneet ehkä kovimmat entryt koskaan! Tiukka asia on paketoitu lukijaystävälliseen, jopa koukuttavaan muotoon, jota AD:nkin on helppo ymmärtää.
 

Entryjen aiheet eivät aina ole helpoimmasta päästä. Tämän vuoksi erilainen, tarinamuotoon puettu lähestymistapa toimii erinomaisesti. Esimerkiksi yksi entryistämme käsittelee tämän hetken kuumaa puheenaihetta eli prediktiivistä markkinointia. Prediktiivinen markkinointi saattaa olla monelle mystinen ja vaikeaselkoinenkin aihe, sillä siinä yhdistyy markkinoinnin automaatioon tekoäly ja koneoppiminen. Olemme muuten järjestäneet aiheen tiimoilta webinaareja ja tapahtumia sekä kirjoittaneet erinomaisia blogikirjoituksia ja helppolukuisen ebookin, joihin kannattaa ehdottomasti perehtyä, mikäli aihe kiinnostaa!
 

Mutta joka tapauksessa, keskiviikkona 20. helmikuuta klo 21 selviää, miten hyvin olemme saaneet monimutkaiset ja laajat sisältökokonaisuudet niputettua pakettiin. Pidetäänpä siis peukut pystyssä, että pääsemme jälleen asiakkaidemme kanssa Las Vegasiin juhlistamaan suomalaista huippuosaamista! Jospa tänä vuonna toisimme muutaman patsaankin tuliaiseksi?

Tags:

Markkinoinnin automaatio
Prediktiivinen markkinointi
Synkronisoitu martech
Tulokselliset ohjelmat
Vakuuttava sisältö
blog comments powered by Disqus
About me

Graafisen suunnittelun ammattilainen, Julius, on luova ja lahjakas moderni markkinoija. Hän tietää visuaalisen maailman trendit ja surffaa digitaalisen aallon harjalla. Blogissa hän ruotii ID BBN:n kilpailumenestystä ja ihmettelee mitä kaikkea uuttaa maailmalla tapahtuu.

Julius is a talented and creative graphic designer who is well acquainted with the most recent visual and digital trends. His blog posts focus on marketing contests and on all things new and noteworthy.

Lisää kirjoittajalta