Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Digitalisaation keskipisteessä oleva Matti kirjoittaa näkemyksistään tämän päivän markkinoinnista. Matti auttaa päivätyönään Suomen parhaita yrityksiä modernin markkinoinnin ihmeellisessä maailmassa. Yötyönään hän vetäytyy studioonsa musiikin vielä ihmeellisempään maailmaan. Ennen vanhaan markkinoinnissa ei ollut kyse teknologiasta – eikä ole nytkään. Kaiken keskiössä on asiakas ja hänen tunteensa. Asiakkaiden kokemus on pyhä asia.

Being at the center of digitalization, Matti writes about his views on today’s marketing. In his day job Matti helps top Finnish companies succeed in the marvelous world of modern marketing. During night time, he retreats to his studio to engage in the even more wonderful world of music.

Previously marketing was not about technology - nor is it today. At the heart of everything is the client and his or hers feelings. The customer's experience is a sacred thing.

KIRJOITTAJAN VIIMEISIMMÄT

Rentoa keskustelua markkinoinnin automaatiosta – kerran kuussa perjantaina!

Markkinoinnin automaation idearyhmä tai Power Afterwork kokoontui ensimmäistä kertaa viime perjantaina. Monella asiakkaallamme oli pikkujoulukiireitä, mutta asiantunteva joukko pääsi kuitenkin paikalle. Vapaamuotoisessa tapaamisessa keskustelimme miten automaation käyttöönotto on osallistujien...

Lue artikkeli

Mitä seuraavaksi tapahtuu? -Interaktiivisuuden hyödyntäminen peleissä ja asiakkaan matkalla

Keskustelin ystäväni, ohjaaja Stobe Harjun kanssa elokuvien tekemisestä. Harjun visiossa on yhä interaktiivisemmat elokuvat, joiden juonteenkäänteet katsoja päättää itse. Mietinkin, miten tätä interaktiivisuutta voisi hyödyntää markkinoinnissa? Stobe Harju on ohjannut muun muassa Alan Wake -pelin...

Lue artikkeli

MITEN SAAT ASIAKKAAT PYSYMÄÄN ASIAKKAINASI?

Uusien asiakkaiden saaminen on tunnetusti se kaikkein työläin homma. Vanhojen asiakkaiden pitäminen taas vaatii että, no – että asiakas on tyytyväinen. Meidän asiakkaamme ovat pääasiassa pysyneet asiakkainamme. Eli kun on kerran ID BBN:n asiakkaaksi päätynyt, ei pois tarvitse vaihtaa. Listasin...

Lue artikkeli

YMMÄRRÄ ASIAKASTA: KUUNTELE, KOKEILE, MITTAA ja ANALYSOI

Olin muutama viikko sitten seminaarissa Las Vegasissa ja kuulin miten suuryritykset kuten Abercrombie & Fitch, Western Union, Lexus, Reuters ja Lenovo suhtautuvat markkinoinnin maailman myllerrykseen. Esittelen alla muutaman Las Vegasin oppeihin ja omiin kokemuksiin pohjautuvan havainnon: MUUTOS...

Lue artikkeli

TIEDÄTKÖ KUINKA PROSPEKTISI MUUTTUVAT OSTAVIKSI ASIAKKAIKSI?

Asiakkaan matka prospektista ostavaksi asiakkaaksi on pitkä ja mutkikas. Mitä paremmin yritykset tuntevat matkan vaiheet ja prospektin tiedon tarpeet, sitä nopeammin konversio asiakkaaksi tapahtuu. ID BBN:n uusi opas auttaa tämän matkan suunnittelussa. Myyminen on asiakkaan kuuntelemista. Kun...

Lue artikkeli