Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Matti on kokopäiväinen markkinoinnin automaation ja asiakaskokemuksen asiantuntija, joka on aikaisemmin työskennellyt Etumalle ja Nokialle Yhdysvalloissa. Hän on perehtynyt erityisesti datan käyttöön liiketoimintaprosessien ja päätöksenteon tukena.

Matti nauttii kirjoittamisesta, podcasteista (etenkin Yhdysvaltojen politiikasta), golfista, pitkistä kävelyistä vaimon ja jackrussellinterrierin kanssa sekä hiihdosta ja laskettelusta.

Matti is a consultant in predictive data-driven marketing and customer experience. He has previously worked for the customer experience feedback analysis company Etuma and for Nokia in the U.S. His passion is figuring out how to use data to solve business problems.

Matti enjoys writing, podcasts (especially on U.S. politics), golf, long walks with his wife and Jack Russell Terrier, and any kind of skiing.

KIRJOITTAJAN VIIMEISIMMÄT

Onko prediktiivinen markkinointi yrityksesi puuttuva palikka?

Ennakoiva markkinointi on tehokas työväline. Niin tehokas, että jokaisen markkinointijohtajan on syytä ymmärtää, miten ennakoivaa markkinointia tehdään ja miten sitä kannattaa omassa työssään hyödyntää. Lähes kaikkia markkinoinnin- ja myynnin prosesseja voi kehittää ennakoivan markkinoinnin avulla,...

Lue artikkeli

Prediktiivinen markkinointi (isossa) pähkinänkuoressa

Prediktiivinen markkinointi tarkoittaa, että markkinointi- ja myyntitoimenpiteiden tukena käytetään prediktiivistä analytiikkaa. Analytiikan avulla pystytään etukäteen saamaan selville, mitkä käytössä olevista markkinointi- ja myyntitoimista todennäköisimmin johtavat haluttuun asiakaskäyttäytymiseen....

Lue artikkeli