Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Onko prediktiivinen markkinointi yrityksesi puuttuva palikka?

Ennakoiva markkinointi on tehokas työväline. Niin tehokas, että jokaisen markkinointijohtajan on syytä ymmärtää, miten ennakoivaa markkinointia tehdään ja miten sitä kannattaa omassa työssään hyödyntää. Lähes kaikkia markkinoinnin- ja myynnin prosesseja voi kehittää ennakoivan markkinoinnin avulla,...

Lue artikkeli

Huomioi nämä vinkit, kun hankit markkinoinnin automaatiota

Markkinoinnin automaatiota lupaavia järjestelmiä on paljon. Termiä käytetään laajasti ja se lisätään melko vapaasti lähes mihin tahansa järjestelmään, joka lähettää sähköpostiviestejä vähänkin älykkäämmällä tavalla. Aito automaatio on kuitenkin paljon muuta kuin pelkkä sähköpostikone. Aidon...

Lue artikkeli

Nuoret talentit pokkaavat palkintoja

24-vuotias mainonnan suunnittelua Turun AMK:ssä kolmatta vuotta opiskeleva Tommi Selander halusi harjoittelupaikkaan, jossa pääsisi tekemään modernia visuaalista suunnittelua ja sisällöntuottoa tämän päivän tarpeisiin. Maaliskuussa 2018 hän aloitti harjoittelijana ID BBN:n Turun toimistolla. Kuvaile...

Lue artikkeli

Powerbreakfast 14.2.2018: Luovuus löytyy järjestyksestä

Ystävänpäivän Powerbreakfast-tilaisuudessa heittäydyttiin huikeiden mainosten maailmaan, pohdittiin liidejä tuottavien sisältöjen luonteenlaatua ja innostuttiin sisältöhubeista ja ostajapersoonista! ID BBN:n Ville Murtojärvi esitti osallistujille edelläkävijäyritysten inspiroivia mainos-...

Lue artikkeli

Valmentajan 5 vinkkiä parempaan asiakaskokemukseen

Minulla on ollut ilo päästä ID BBN:llä mukaan asiakaskokemuksen kehittämisen työpajatyöskentelyyn. Käytössämme on Customer Experience Journey Mapping -menetelmä, josta Timo Kruskopf blogissaan toteaa: ”CXJM-prosessi on asiakaskokemuksen hallintaan suunniteltu metodi, jossa havainnollisesti...

Lue artikkeli

Löydä oikea polku asiakkaan ostokokemukseen

Asiakaskokemukset eivät koskaan ole samanlaisia, vaikka kyseessä olisi sama tuote tai palvelu. Oman yrityksen asiakaskokemusta voi parantaa analysoimalla sitä puhtaasti ostajan näkökulmasta, esimerkiksi CXJM-menetelmän avulla.  Ostaminen on monesta kohtaamisesta muodostuva kokonaisuus, johon mahtuu...

Lue artikkeli

Tapahtuma – vanha mutta yhä vaikuttavampi media

Tänä vuonna meillä ID BBN:llä on aihetta juhlaan! Yrityksen taival on nimittäin kestänyt jo 25 vuotta, ja tämän kunniaksi pidämme muun muassa juhlavuoden Nordic-tapahtumakiertueen. Tavoitteena on järjestää loppuvuodesta Helsingissä, Tukholmassa ja Oslossa tutun Powerlunch-konseptin...

Lue artikkeli

Markkinoinnin automaatio: tapahtumajärjestäjän paras ystävä

Jos olet joskus järjestänyt yritystapahtumia, tiedät että kutsujen, uusintakutsujen, vahvistusten, muistutusten, kiitosviestien tms. säätäminen vie aikaa. Aikaa jonka käyttäisi mieluummin tapahtuman suunnitteluun ja järjestelyihin. Modernilla markkinoinnilla viestinnän voi helposti automatisoida. Mark...

Lue artikkeli

Bisnesälyä tapahtumamarkkinointiin: Tyytyväisistä kävijöistä maksavia asiakkaita

Markkinoinnin tuottojen laskeminen on vähitellen tullut osaksi markkinoinnin suunnittelua, mutta täysin kattavasti se ei vieläkään nivoudu koko asiakkaan matkan suunnitteluun ja mittaamiseen. Tänä vuonna ilmestyneen tutkimuksen* mukaan yli puolelta vastanneista puuttuu tapahtumien jälkimarkkinointi....

Lue artikkeli

Mistä moderni markkinoija inspiroituu?

Kirjoitin kuukausi sitten ajatuksistani moderneista markkinoijista. Kyse ei todellakaan ole uuden ”modernin” etuliitteen lisäämisestä titteliin vaan siitä, miten meistä jokainen kehittää työtään ja kehittyy siinä. Helppoa ja vaivatonta polkua ei ole, vaan uusien teknisten taitojen omaksumisen ohella...

Lue artikkeli