Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Rentoa keskustelua markkinoinnin automaatiosta – kerran kuussa perjantaina!

Markkinoinnin automaation idearyhmä tai Power Afterwork kokoontui ensimmäistä kertaa viime perjantaina. Monella asiakkaallamme oli pikkujoulukiireitä, mutta asiantunteva joukko pääsi kuitenkin paikalle. Vapaamuotoisessa tapaamisessa keskustelimme miten automaation käyttöönotto on osallistujien...

Lue artikkeli

6 huonoa tapaa, joista pääset eroon GDPR:n myötä

Tietosuoja, GDPR, markkinointilupa, yksityisyys ja monia muita termejä on vilissyt markkinointitiimien keskusteluissa viime aikoina. Vaikka moni pelkääkin keväällä voimaan tulevaa tietosuoja-asetusta, se on itse asiassa todellinen lottovoitto modernille markkinoijalle.Osa suhtautuu...

Lue artikkeli

Osaamisen aarreaitta tekniikan ammattilaisille

ID BBN tunnetaan markkinoinnin teknologian huipputoimistona. Mitä kuuluu tekniikan taitureiden työpäivään? Pari kevättalvella 2017 aloittanutta tulokasta kertoo kokemuksistaan. Tällä haavaa Meksikosta käsin etätöitä tekevällä Joonas Lieppisellä on vastuualueenaan tekninen taitto / front end, Tiia To...

Lue artikkeli

5 vinkkiä parempaan call-to-actioniin

Puhelimen sähköpostisovellus kilahtaa, olet saanut uuden viestin. Avaat sähköpostin, silmäilet sitä ja huomaat nappulan, joka kehottaa sinua tekemään jonkin pienen asian, esimerkiksi lataamaan ilmaisen ebookin. Koska aihe vaikuttaa kiinnostavalta, klikkaat nappia ja siirryt sinulle räätälöidyssä...

Lue artikkeli

TEKSTINTEKIJÄN 7 LUPAUSTA

Aion alkavana vuonna olla kiltti copy ja hoitaa hommani hyvin. Tässä uuden vuoden kunniaksi koko läjä kirjoittamiseen liittyviä lupauksia. 1) En pitkästytä Lyhyesti ja elävästi, siinä on ihanteeni. ”Brevity is the soul of wit”, sanoi Shakespeare. 2) Kunnioitan lukijan älyäLiittyy edelliseen. Kun...

Lue artikkeli

RÄÄTÄLÖITYÄ RAPORTOINTIA: MARKETON RAPORTOINTIMAHDOLLISUUKSIEN RAJOJEN YLITTÄMINEN

Raportointi on iso osa markkinoinnin automaatiota. On tärkeää pystyä optimoimaan sisältöjä tulosten ja vierailijoiden käyttäytymisen perusteella. Dataa kertyy suunnattomasti eri lähteistä, ja useimmat markkinointiautomaation järjestelmät tarjoavatkin paljon erilaisia raportteja ilman lisätyötä....

Lue artikkeli

Meilausta, spämmäystä vai tehokasta kohdennettua matkkinointia?

Markkinoinnissa, niin kuin monella muullakin saralla, innostutaan valtavasti kaikesta uudesta. Uuden lumoissa ei pidä kuitenkaan unohtaa perustekemistä ja hyväksi todistettuja keinoja ja kanavia. Viime aikojen hypetys on pyörinyt sosiaalisen median ympärillä, ja yhdessä sun toisessakin yrityksessä on...

Lue artikkeli

Kunka automaatio helpoittaa markkinoinnin ammattilaisen työtä?`

Markkinoinnin ammattilainen käyttää suuren osan työstään rutiinitöihin, joiden hoitaminen nykytekniikalla olisi nopeaa ja helppoa. Automatisoimalla rutiineja ja jättämällä työt järjestelmien huoleksi, aikaa säästyy tuottavaan työhön ja luovuuteen. Sähköpostityökalut ovat viime vuosien aikana...

Lue artikkeli

Tiedätkö kuinka prospektisi muuttuvat ostaviksi asiakkaiksi?

Asiakkaan matka prospektista ostavaksi asiakkaaksi on pitkä ja mutkikas. Mitä paremmin yritykset tuntevat matkan vaiheet ja prospektin tiedon tarpeet, sitä nopeammin konversio asiakkaaksi tapahtuu. ID BBN:n opas auttaa tämän matkan suunnittelussa. Myyminen on asiakkaan kuuntelemista. Kun...

Lue artikkeli

Case: Mestarit katolla -kuinka Rautaruukille luotiin teräksinen liidikone

Suomen johtava teräskattovalmistaja Ruukki otti vuoden 2013 alussa lentävän lähdön markkinoinnin automaatioon. Kampanjoiden tulokset ylittivät kaikki odotukset ja loivat perustaa uudenlaiselle myynnin ja markkinoinnin yhteistyölle.   Kattoremontti on omakotitalon elinkaaren tärkeimpiä...

Lue artikkeli