Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Susanna rakastaa hyvää markkinointia. Hänelle hyvän markkinoinnin määritelmä on yksinkertainen: se tukee myyntiä, eli sillä tehdään rahaa. Susanna tietää, miten se onnistuu parhaiten.

Susanna on yksi ID BBN:n perustajista, ja hän luotsaa kokemuksella ja kovalla draivilla asiakkaitaan ja firman tiimiä tuottamaan toimivia kampanjoita. Hänen blogistaan saat vinkkejä ja näkemystä siihen, kuinka markkinoinnista otetaan kaikki tehot irti.

Susanna (VP, Customer Experience) loves excellent marketing. She defines excellent marketing in a very simple way: marketing that supports sales. In other words, it generates profit. Susanna knows how to make this happen.

As one of the founders of ID BBN, Susanna has a tremendous amount of experience that she uses to guide both her customers and ID BBN teams into realizing effective campaigns. Her blog posts impart tips and insight into how to leverage the power of marketing.

KIRJOITTAJAN VIIMEISIMMÄT

6 huonoa tapaa, joista pääset eroon GDPR:n myötä

Tietosuoja, GDPR, markkinointilupa, yksityisyys ja monia muita termejä on vilissyt markkinointitiimien keskusteluissa viime aikoina. Vaikka moni pelkääkin keväällä voimaan tulevaa tietosuoja-asetusta, se on itse asiassa todellinen lottovoitto modernille markkinoijalle.Osa suhtautuu...

Lue artikkeli

Gated content - yleisön rajaamista vai tehokasta liidien keräämistä?

Yritysten markkinointimateriaalien laatua mitataan usein niiden suosiolla. Mutta onko suuri määrä katsojia tai lukijoita todellakin paras kampanjatavoite? Sisältömarkkinointi on tullut jäädäkseen. Yhä useampi yritys panostaa kiinnostavan sisällön tuotantoon ja miettii, missä muodossa sitä kannattaa...

Lue artikkeli

Mitä jos 1+1=11? Markkinoinnin ja myynnin yhteistyöllä rutkasti parempia tuloksia

Markkinoinnin ja myynnin yhteistehot käyntiin Markkinoinnin ja myynnin integroinnista puhutaan paljon, ja ajatustasolla varmasti kaikki ammattilaiset ovat sitä mieltä, että yhteistyö kannattaa. Silti vain harvassa yrityksessä on ryhdytty sanoista tekoihin ja uskallettu kaataa siilojen...

Lue artikkeli

Bisnesälyä tapahtumamarkkinointiin: Tyytyväisistä kävijöistä maksavia asiakkaita

Markkinoinnin tuottojen laskeminen on vähitellen tullut osaksi markkinoinnin suunnittelua, mutta täysin kattavasti se ei vieläkään nivoudu koko asiakkaan matkan suunnitteluun ja mittaamiseen. Tänä vuonna ilmestyneen tutkimuksen* mukaan yli puolelta vastanneista puuttuu tapahtumien jälkimarkkinointi....

Lue artikkeli

Mistä moderni markkinoija inspiroituu?

Kirjoitin kuukausi sitten ajatuksistani moderneista markkinoijista. Kyse ei todellakaan ole uuden ”modernin” etuliitteen lisäämisestä titteliin vaan siitä, miten meistä jokainen kehittää työtään ja kehittyy siinä. Helppoa ja vaivatonta polkua ei ole, vaan uusien teknisten taitojen omaksumisen ohella...

Lue artikkeli

Oletko moderni markkinoija: hallitsetko luvut ja luovuuden?

Nyt kun markkinoinnin tuloksia voidaan vihdoin mitata luotettavasti, on markkinoijan rooli muutoksessa. Moderni markkinoija on monitaituri, joka suunnittelee rationaalisesti, mutta toteuttaa luovasti. DESI on indeksi, jolla mitataan EU-maiden digitaalitalouden ja -yhteiskunnan tasoa ja kehitystä....

Lue artikkeli

Meilausta, spämmäystä vai tehokasta kohdennettua matkkinointia?

Markkinoinnissa, niin kuin monella muullakin saralla, innostutaan valtavasti kaikesta uudesta. Uuden lumoissa ei pidä kuitenkaan unohtaa perustekemistä ja hyväksi todistettuja keinoja ja kanavia. Viime aikojen hypetys on pyörinyt sosiaalisen median ympärillä, ja yhdessä sun toisessakin yrityksessä on...

Lue artikkeli

Unohtuvatko nykyasiakkaat uusie hankinnan timmellyksessä?

Kerron teille tarinan, joka voi olla monellekin tuttu. Mieheni päätti hankkia uuden älypuhelimen ja tarvitsi tietenkin samaan pakettiin uuden liittymän. Ystävällinen myyjä kertoi iloisesti, että yli 20-vuotisena Elisan asiakkaana hän ei saisi uudesta Elisa-liittymästään mitään alennuksia vaan...

Lue artikkeli

Mikä oikeastaan on liidi ja miksi sen määrittely on tärkeää?

Markkinoinnin ja myynnin yhteistyöstä ja synergioista puhutaan paljon ja useassa yrityksessä keskustelu käy kuumana siitä, mikä on liidi. Tässä kerron oman näkemykseni. Jutun infograaffiin tästä Markkinoinnin intressissä on tuottaa paljon liidejä. Sen seurauksena määrittely halutaan mahdollisimman...

Lue artikkeli

Unohtuvatko markkinoinnin opit kampanjoita rakennnettaessa?

Yhä useammin törmää siihen, että markkinoinnin suunnittelija on unohtanut että ostajan matka etenee vaiheittain kohti ostopäätöstä. B2B-puolella on mahdotonta kuvitella, että juuri tuotteestamme kuulleesta prospektista tulisi tuotteen lojaali käyttäjä yhdessä yössä, vain yhden kosketuspisteen kautta....

Lue artikkeli

Mitattavat tulokset vaativat markkinoinnilta täsmallisiä tavoitteita

Näin vuosisuunnittelun pyörteissä on hyvä pysähtyä miettimään strategisesti, mitä tavoitteita yritykselläsi on tulevalle vuodelle. Markkinoinnin tehtävänä ei ole tuottaa markkinoinnillisia toimenpiteitä ja kampanjoita vaan tukea yrityksen liiketoimintastrategiaa. Minun filosofiani mukaan...

Lue artikkeli

Miksi markkinoinnista leikataan, mitä sinä voit asialle tehdä?

Tässä blogikirjoituksessamme kerromme miten saat johdon kuuntelemaan ja arvostamaan markkinoinnin tekemää työtä, sekä ehdotamme uutta lähestymistapaa vuosisuunnitelman ja budjetin laatimiseen! Tunnettuuden kasvattaminen, brändiposition parantaminen, yleinen näkyvyys, verkkosivuvierailut, lomakkeiden...

Lue artikkeli