Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä! X

Kiitos!x

Kiitos viestistäsi!

Ota yhteyttä@

Digitaalisen markkinoinnin sekatyömies ja automaatiokampanjoiden Yoda Tero kirjoittaa mieluiten markkinoinnin automaation Voimasta ja kuinka Voimaa voi käyttää päivittäisissä kampanjoissa. Vapaa-ajalla Tero hengaa jazz-klubeilla ja levittää polkupyöräilyn ilosanomaa.

KIRJOITTAJAN VIIMEISIMMÄT

Huomioi nämä vinkit, kun hankit markkinoinnin automaatiota

Markkinoinnin automaatiota lupaavia järjestelmiä on paljon. Termiä käytetään laajasti ja se lisätään melko vapaasti lähes mihin tahansa järjestelmään, joka lähettää sähköpostiviestejä vähänkin älykkäämmällä tavalla. Aito automaatio on kuitenkin paljon muuta kuin pelkkä sähköpostikone. Aidon...

Lue artikkeli

Markkinoinnin automaatio ilman CRM:ää - kuin purjevene pelkällä moottorilla

Informaatio on markkinoinnin automaation polttoainetta, joka pitää koneen käynnissä. Jos informaatio on puutteellista tai vanhentunutta, kone kyllä pyörii ja vie organisaatiota kohti päämäärää, mutta tehoja jää puuttumaan. Paljon. Tehokas automaatio tarvitsee tietoa kontaktista:...

Lue artikkeli

Erikoistarjous, juuri sinulle? Välty turhien viestien lähettämiseltä: valitse oikea Martech-kombo

Sain uudelta vakuutusyhtiöltäni sähköpostilla ohittamattoman tarjouksen autoilijoille. Viesti toimi ja näytti hyvältä ja sisältökin olisi kiinnostanut – jos olisin omistanut auton. Olen kuitenkin menestyksekkäästi onnistunut välttelemään oman auton hankintaa kohta 25 vuotta. Miksi minulle siis...

Lue artikkeli

6 vinkkiä tekstisisällön tuotantoon

Sisältömarkkinointi on markkinoinnin automaation yleistyttyä entistä relevantimpi asia. Sisältömarkkinointi ei ole ehkä enää se kaikkein trendikkäin aihe ja voi tuntua jo loppuunkalutulta, mutta toimivan sisältöstrategian tärkeys kasvaa jatkuvasti. Sisältömarkkinoinnin keskiössä on ajatus, että...

Lue artikkeli

Laadukas tuki on helpoin tapa parantaa asiakastyytyväisyyttä

Jokaisella meistä on kokemuksia asiakastuesta. Olemme kaikki kohdanneet tympeää tukipalvelua tai odotelleet sähköpostiin vastausta päivätolkulla. Joka ikinen siis tietää, miten paljon huono tukipalvelu sapettaa, mutta silti moni yritys laiminlyö kyselyihin vastaamisen. Kirjoitin aikaisemmin jutun...

Lue artikkeli

Markkinoinnin automaatio: tapahtumajärjestäjän paras ystävä

Jos olet joskus järjestänyt yritystapahtumia, tiedät että kutsujen, uusintakutsujen, vahvistusten, muistutusten, kiitosviestien tms. säätäminen vie aikaa. Aikaa jonka käyttäisi mieluummin tapahtuman suunnitteluun ja järjestelyihin. Modernilla markkinoinnilla viestinnän voi helposti automatisoida. Mark...

Lue artikkeli

Vastataan jos viitsitään? – Miten yrityksesi hoitaa yhteydenottopyynnöt

Olen tämän syksyn aikana yrittänyt toteuttaa visioni täydellisestä ruokapöydästä. Etsiessäni yritystä, jolta voisin saada tarvitsemani osat, täyttelin verkossa reilun tusinan verran yhteydenottolomakkeita. Arvatkaa kuinka moni yritys vastasi? Kolme. Perheemme muutti keväällä uuteen kotiin, ja olemme...

Lue artikkeli

GDPR vaikuttaa merkittävästi markkinoinnin automaatioon

Kun sanat EU, asetus ja tietosuoja mainitaan samassa lauseessa, markkinoinnin ammattilaisille puhkeaa välittömästi stressi-ihottuma. Tuleva asetus merkitsee roppakaupalla lisää dokumentointia, tiukempia rajoituksia ja netin käyttäjille lisää mahdollisuuksia päättää kuinka heidän...

Lue artikkeli

Segmentointi: Näin rakennat kampanjakohderyhmän Eloquassa

Tässä artikkelisarjassamme esittelemme Oracle Marketing Cloud -markkinoinnin automaatiojärjestelmän toimintaa selkeästi ja ilman it-jargonia. Tällä kertaa tutustumme kampanjakohderyhmien rakentamiseen segmentointityökalulla. Markkinoinnin automaation tärkeimpiä tavoitteita on tavoittaa juuri oikeat...

Lue artikkeli

Eloqua campaign canvas - Näin rakennetaan kampanja

Uudessa artikkelisarjassamme esittelemme Oracle Marketing Cloud -markkinoinnin automaatiojärjestelmän toimintaa selkeästi ja ilman it-jargonia. Tässä ensimmäisessä artikkelissa tutustumme kampanjoiden ytimenä toimivaan kampanjakanvaasiin. Markkinoinnin automaation hahmottaminen voi joskus...

Lue artikkeli

Modernia markkinointia historiallisessa ympäristössä

ID BBN:n väki tekee hommia yhdessä Suomen hienoimmista ympäristöistä. Toimistomme sijaitsee Aurajokirannassa upeassa 1920-luvulta peräisin olevassa Turun Puhelinosuuskunnan sentraalisantrojen salissa, jossa tuntuu välillä kummittelevan. Turku on eittämättä Suomen historiallinen sydän...

Lue artikkeli

Näin automaatio helpoittaa markkinoinnin ammattilaisen työtä!

Markkinoinnin ammattilainen käyttää suuren osan työstään rutiinitöihin, joiden hoitaminen nykytekniikalla olisi nopeaa ja helppoa. Automatisoimalla rutiineja ja jättämällä työt järjestelmien huoleksi, aikaa säästyy tuottavaan työhön ja luovuuteen. Sähköpostityökalut ovat viime vuosien aikana...

Lue artikkeli

Kuinka muuttaa nettisivut sähköisestä esitteestä myyntikoneeksi

Verkkomarkkinointiin tarvitaan kipeästi myynnillistä ja asiakkaan tiedonhankintaprosessin huomioivaa strategista otetta. Sivustot ovat jämähtäneet passiivisten esitteiden aikakauteen, vaikka niiden tulisi toimia aktiivisesti myynnin työkaluna. Nettisivujen suunnittelu elää edelleen painettujen...

Lue artikkeli

Case: Mestarit katolla -kuinka Rautaruukille luotiin teräksinen liidikone

Suomen johtava teräskattovalmistaja Ruukki otti vuoden 2013 alussa lentävän lähdön markkinoinnin automaatioon. Kampanjoiden tulokset ylittivät kaikki odotukset ja loivat perustaa uudenlaiselle myynnin ja markkinoinnin yhteistyölle.   Kattoremontti on omakotitalon elinkaaren tärkeimpiä...

Lue artikkeli